.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۲ ساعت تلاش برای نجات زن جوان از دل جنگل‌های مازندران
زن جوانی که هنگام تفریح در جنگل از خانواده جدا شده و لابه‌لای درختان مفقود شده بود با تلاش ۳۲ساعته امدادگران پیدا شده و به آغوش خانواده بازگشت.
به گزارش شمال نیوز، بعد از ظهر شنبه یک خانواده تهرانی برای گذران اوقات فراغت خود به دل طبیعت و جنگل‌های هزار جریب از توابع شهرستان نکا می‌روند. یکی از اعضای خانواده خانم ۳۲ ساله برای گشت و گذار در جنگل از خانواده جدا ‌شد و با گذشت چند ساعت باز نگشت که خانواده از نبود او نگران می‌شوند.
به گزارش افکارنیوز، بعد از ظهر شنبه یک خانواده تهرانی برای گذران اوقات فراغت خود به دل طبیعت و جنگل‌های هزار جریب از توابع شهرستان نکا می‌روند. یکی از اعضای خانواده خانم ۳۲ ساله برای گشت و گذار در جنگل از خانواده جدا ‌شد و با گذشت چند ساعت باز نگشت که خانواده از نبود او نگران می‌شوند.

مراتب به نیروی انتظامی اطلاع داده ‌شد و نیروی انتظامی از امدادگران هلال احمر برای یافتن زن جوان درخواست کمک ‌کردند.

مرتضی مرادی‌پور، مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در مورد جزئیات این حادثه گفت: در همان ساعات اول یک تیم پنج نفره از امدادگران کوهستان عازم جنگل‌های هزار جریب شدند اما به دلیل تاریک شدن هوا چند ساعت تلاش برای جستجوی این زن جوان نتیجه نداد.

وی ادامه داد: صبح روز بعد ۱۳ امدادگر به همراه دو قلاده سگ در منطقه جنگلی جستجو را آغاز کردند و در نهایت این زن جوان ساعت ۸ صبح امروز پس از ۳۲ ساعت تلاش از لابه‌لای درختان پیدا شد که به طور سرپایی مداوا و به آغوش خانواده بازگشت.

این مسئول در سازمان امداد و نجات از خانواده‌ها خواست تا کودکان و افراد نا آشنا را هنگام تفریح در مناطق کوهستانی و جنگلی تنها رها نکنند.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مرداد 1392
شمال نیوز خبر رو اون چیزی هست درج کن من نکایی ام کاملا در جریانم این چیزی که گفتی نیست....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.01 seconds.